image2 15.11.2017

Як прадпрыемствам ЖКГ пісьменна пабудаваць камунікацыю з спажыўцамі і палепшыць свой імідж?

Сфера камунальных паслуг традыцыйна з'яўляецца адной з тых, што несупынна абмяркоўваюцца ў грамадстве. Спажыўцы абмяркоўваюць прамашкі ў працы камунальнікаў у сацыяльных сетках, звяртаюцца ў СМІ і завальваюць спецыялістаў ЖКГ скаргамі. Ці можа прадпрыемства ЖКГ палепшыць грамадскую думку пра сваю працу і якія інструменты могуць у гэтым дапамагчы, абмеркавалі на семінары ў Мінску 9 лістапада. 

Яго ўдзельнікамі сталі прадстаўнікі прадпрыемстваў ЖКГ, профільных аддзелаў райвыканкамаў Мінскай і Гродзенскай абласцей, а таксама прадпрыемстваў па перапрацоўцы адходаў.

DSC_0975.JPG

Галоўнай тэмай мерапрыемства стала стварэнне камунікацыйных стратэгій для прадпрыемстваў ЖКГ, якія дапамогуць павялічыць разуменне людзей аб працы арганізацыі, уплываць на змяненне паводзінаў і спрыяць паляпшэнню іміджу. Спецыяліст па адміністрацыйных і камунікацыйных пытаннях МГА "Экапартнёрства" Анастасія Белая распавяла, якія блокі неабходна ўключыць у камунікацыйную стратэгію, як сфармаваць ключавыя паведамленні для мэтавых аўдыторый і распрацаваць план мерапрыемстваў. Яе дапоўніла прэс-сакратар МГА "Экапартнёрства" Алеся Чумакова, якая дала рэкамендацыі па ўзаемадзеянню са СМІ, стварэнню сайтаў і вядзенню акаўнтаў у сацыяльных сетках. Бурнае абмеркаванне сярод удзельнікаў семінара выклікала прапанова стварыць брэнд для прадпрыемстваў ЖКГ.

Удзельнікі семінара з вуснаў саміх журналістаў пачулі, якія ёсць прапановы і заўвагі па супрацоўніцтве. Напрыклад, журналіст раённай газеты "Іўескі край" Анастасія Шымко адзначыла, што вялікай цікавасцю ў чытачоў карыстаюцца матэрыялы пра рэйды па добраўпарадкаванні і праблемных пытаннях, але супрацоўнікі прадпрыемства ЖКГ не заўсёды хутка рэагуюць на звароты журналістаў. Рэдактар ​​Партала камунальнай граматнасці Ірына Фаміна акцэнтавала ўвагу, што іх рэсурс імкнецца паказаць чытачам, як мага больш станоўчых прыкладаў з працы жыллёва-камунальных службаў і растлумачыць складаныя пытанні.

DSC_0988.JPG

На семінары таксама былі прадстаўлены розныя прыклады інфармацыйнай працы па пытаннях абыходжання з адходамі і рэсурсазберажэнню ад Брэсцкага смеццеперапрацоўчага завода, Цэнтра экалагічных рашэнняў, МГА "Экапартнёрства" і інфармацыйнага цэнтра аб працы камунальных службаў Вілейкі.

Падчас працы ў групах удзельнікі паспрабавалі вызначыць партрэт мэтавых груп спажыўцоў паслуг ЖКГ, выявіць крыніцы, адкуль яны атрымліваюць інфармацыю, і найбольш хвалюючыя для іх праблемы сферы ЖКГ. Для кожнай з груп удзельнікі фармулявалі ключавыя пасланні, якія неабходна да іх данесці і вызначалі мерапрыемствы, якія дапамогуць гэта зрабіць. Напрыклад, для пажылых людзей удзельнікі прапанавалі адкрыць службу, валанцёры якой рэгулярна будуць тэлефанаваць пажылым людзям і цікавіцца іх стаўленнем да якасці паслуг ЖКГ.

DSC_1101.JPG

Семінар "Камунікацыйныя стратэгіі. Эфектыўнае ўзаемадзеянне са СМІ" праводзіўся МГА "Экапартнёрства" у рамках праекта "Патрэба ў эфектыўным кіраванні жыллёва-камунальнай гаспадаркай", які фінансуецца Еўрапейскі саюзам.