image2 12.12.2019

Лепшай камvнікацыйнай кампаніяй названа ініцыятыва «Хамяк, суслік і палятуха: выратаваць супергрызуноў!»

Урачыстае ўзнагароджанне пераможцаў камунікацыйнага конкурсу праектаў, фінансаваных Еўрапейскім саюзам у Рэспубліцы Беларусь, адбылося 11 снежня ў мінскай Галерэе Ў. Галоўныя задачы падзеі − высветліць найлепшыя прыклады камунікацыйных актыўнасцей, кампаній праектаў, прадставіць найноўшыя тэхналогіі ў сферы PR, выкарыстаныя падчас рэалізацыі праектаў.

060_web.jpg

021_web.jpg

Журы, у складзе галоўнага рэдактара TUT.BY Марыны Золатавай, кіраўніка ўпраўлення маркетынгавых камунікацый кампаніі А1 Зміцера Курловіча, каардынатара па пытаннях прэсы і інфармацыі аддзела праграм супрацоўніцтва Прадстаўніцтва Еўрапейскага саюза ў Рэспубліцы Беларусь Таццяны Алякссеевай, вызначылі лепшыя з 26 прадстаўленых на конкурс заявак. 

046_web.jpg

018_web.jpg

Пераможцы атрымалі дыпломы з рук Кіраўніка Прадстаўніцтва Еўрапейскага саюза у Беларусі Дзірка Шубеля

071_web.jpg

Першае месца ў намінацыі «Лепшая камунікацыйная кампанія» атрымала ініцыятыва «Хамяк, суслік і палятуха: выратаваць супергрызуноў!» (у межах праекта «Экаманіторынг»).

У намінацыі «Лепшая камунікацыйная падзея» I месца прысуджана фотавыставе «Яе справа» (праект «Занятасць, прафесійная адукацыя і навучанне ў Беларусі»).

Лепшым камунікацыйным прадуктам быў названы інфапартал rovar.info праекта «Гарадскі веларух у Беларусі».

082_web.jpg

Лаурэатамі конкурса таксама сталі:

Лепшая камунікацыйная кампанія:

II месца — «Пухавіцкі край — адходы раздзяляй!» (праект «Развіццё паслуг у сферы кіравання адходамі для сельскага насельніцтва Пухавіцкага раёна Мінскай вобласці»);

III месца — «Роварная школа для дарослых» (праект «Гарадскі веларух у Беларусі»).

034_web.jpg

Лепшая камунікацыйная падзея:

II месца — Фестываль Святла (праект «ГарСвятло: Энергаэфектыўная мадэрнізацыя вулічнага асвятлення ў горадзе Полацку»);

II месца — акцыя «На працу на ровары зімой» (праект «Гарадскі веларух у Беларусі»);

III месца — інклюзіўны лагер і фестываль «INФЕСТ» (праект «Валожын без бар’ераў»).

058_web.jpg

Лепшы камунікацыйны прадукт:

II месца — інтэрактыўны дапаможнік для школьнікаў «Як вывучаць рэкі?» (праект «Трансгранічныя водныя інспектары»);

III месца — трансгранічны музейны кластар Беларусь — Украіна (праект «Дняпроўскі паром»);

III месца — сайт novinclusion.by (праект «Наваполацк — ад інклюзіўнай школы да інклюзіўнага горада»).

096_web.jpg