Зялёная эканоміка, навакольнае асяроддзе і ўстойлівае развіццё
Энергетыка
Развіццё прыватнага сектара
Рэгіянальнае развіццё
Ахова здароўя і сацыяльная інтэграцыя
Культура, навука, адукацыя і моладзь
Грамадзянская супольнасць і правы чалавека
Эфектыўнае дзяржаўнае кіраванне
Рэфармаванне судовай і пенітэнцыярнай сістэмы
Міграцыя, прытулак і бежанцы
Кіраванне дзяржаўнай мяжой
Мір і бяспека
Нормы і стандарты
Тэма:
Павышэнне эфектыўнасці аховы зялёнай і воднай Дзяржаўнай мяжы паміж Рэспублікай Беларусь і Украінай, праект СУРКАП 2-і этап
Памежная бяспека – ключавы элемент палітыкі нацыянальнай бяспекі ў Беларусі і Украіне, гарантыя іх тэрытарыяльнай цэласнасці, адзін з элементаў развіцця палітычных, эканамічных і культурных адносін з суседнімі краінамі і міжнароднай супольнасцю.
Кліма-Іст: Захаванне і ўстойлівае кіраванне тарфянікамі ў Рэспубліцы Беларусь для скарачэння выкідаў вугляроду і адаптацыі балотных экасістэм да змен клімату
Зарастанне тарфяных балот кустоўем, драбналессем i трыснягом пагражае ўнікальнай біяразнастайнасці заказнікаў. Для аднаўлення прыроднага ландшафту неабходна рэгулярна выдаляць залішнюю расліннасць. Атрыманую біямасу можна выкарыстоўваць у якасцi экалагiчнага палiва, часткова замяшчаючы iм вуглевадародную сыравіну, а таксама у будаўнiчым сектары.
Спрыянне пераходу Рэспублікі Беларусь да “зялёнай” эканомікі
Зялёная эканоміка закліканая палепшыць дабрабыт людзей і зменшыць экалагічныя рызыкі. Прырода − найважнейшы рэсурс з пункту гледжання “зялёнай” канцэпцыі. Атрымліваць ад яе карысць, не робячы шкоды, дапамагае прымяненне сучасных эфектыўных стратэгій.
Спрыянне развіццю на мясцовым узроўні ў Рэспубліцы Беларусь
Будучыня малых гарадоў і сельскіх тэрыторый наўпрост залежыць ад працы мясцовых органаў улады і актыўнага ўдзелу насельніцтва. Вырашыўшы праблемы лакальнага развіцця, можна разлічваць на павышэнне ўзроўню жыцця па ўсёй краіне. Аснову стратэгіі праекта складае тэрытарыяльна-арыентаванае развіццё (ТАР), сутнасць якога – вызначыць праблемы і патрэбы кожнага рэгіёну сумеснымі намаганнямі мясцовай улады і грамадскасці.
Школа бацькоў. Прасоўванне пазітыўнага бацькоўства ў Беларусі
Сем’ям, якія выхоўваюць сірот, часта бракуе ведаў і навыкаў – досведу ўзаемадзеяння з біялагічнымі бацькамі дзяцей, урэгулявання канфліктных сітуацый.
Аб’ядноўваючыся вакол прыроды
Аб’ядноўваючыся вакол ідэі захавання дзікай прыроды, жыхары раёнаў больш актыўна ўдзельнічаюць у грамадскім жыцці і ў выніку змяняюць сваё асяроддзе да лепшага. Назіранне за прыродай не толькі дапамагае ім пераадолець сацыяльны стрэс, выкліканы наступствамі аварыі на Чарнобыльскай атамнай электрастанцыі, але і робіцца займальным заняткам.
MOST (Праграма мабільнасці для мэтанакіраваных міжасобасных кантактаў)
Мабільнасць – здольнасць грамадзян хутка перамяшчацца з адной краіны ў іншую – дапамагае не толькі завязваць новыя знаёмствы, але і паляпшаць паразуменне паміж краінамі. Дзякуючы праграме падчас паездак у краіны ЕС удзельнікі набываюць новыя веды, павышаюць прафесійную кваліфікацыю, знаходзяць партнёраў. Удзельнікам праекта аплачваюцца выдаткі на транспарт, пражыванне, харчаванне, візу, страхоўку, уваходныя квіткі на мерапрыемствы.
Развіццё патэнцыялу сеткі сямейных клубаў у Чарнобыльскай зоне з мэтай паляпшэння сацыяльна-эканамічнай сітуацыі
Сямейны клуб – гэта аб’яднанне людзей з агульнымі інтарэсамі, якія займаюцца актуальнымі праблемамі сельскай мясцовасці. Такія нефармальныя суполкі дапамагаюць аказваць падтрымку сем’ям, якія пражываюць на забруджаных радыяцыяй тэрыторыях, і прыцягваць актыўных мясцовых жыхароў да развіцця свайго рэгіёну.
Падтрымка жанчын, якія пацярпелі ад гвалту ў сям’і, і іх дзяцей: павышэнне ўзроўню інфармаванасці і аказанне комплекснай дапамогі
Паводле дадзеных сацыялагічных даследаванняў, кожная трэцяя жанчына ў Беларусі пакутуе ад фізічнага гвалту ў сваёй сям’і. “Выйсце ёсць заўсёды!” – лічаць спецыялісты праекта, вырашаючы праблему комплексна, з шырокай інфармацыйнай падтрымкай.
Ад энергаэфектыўнасці да гарадской мабільнасці: увядзенне падыходу па ўдзеле мясцовага насельніцтва ў распрацоўцы плана ўстойлівай гарадской мабільнасці ў Полацку
Яшчэ 10–15 гадоў таму на 1 000 палачан прыходзілася парадку 150 аўтамабіляў, цяпер – каля 300. Рост транспартнага патоку пагражае гарадской экалогіі і бяспецы людзей. Вырашыць праблему можна шляхам укаранення сучаснай сістэмы гарадской мабільнасці.